Painonhallinta

Pienet muutokset ovat kestäviä.

Painonhallintaan on olemassa monia keinoja-kuureja, niistä löytyy varmasti jokaiselle sopivin tapa vähentää päivittäistä energian saantia.

Me tuemme ja autamme painonhallinnassa, ikääntyessä se vaatii erityisesti sitkeyttä ja loputonta kekseliäisyyttä. Silti on mahdollista nauttia hyvästä ruoasta ja juomasta sekä juhlista-juhlapyhistä-grillikaudesta pysyen hoikkana.

Meillä on menetelmät vahvistaa ja ylläpitää motivaatiota. Etäännyttää ikäviä muutoksen esteenä olevia tunteita, poistaa muutosta hidastavia ennakkoluuloja. Suhdeoppimisen kautta, annat itsellesi mahdollisuuden muutokseen. Kun pääset arjessasi lähemmäksi arvojasi, vapautuu uskomattoman paljon uusia voimavaroja. Joustava mieli on tärkeä matkalla tavoitteeseen, me autamme sen lisäämisessä. Urheilussa osataan käyttää näkymiä, tavoitteita ja palkintoja hyväksi, miksei näitä voisi käyttää arjessakin? Ryhmässä saat vertaistuen ja toisaalta voit olla tukena jollekin toiselle. Kuka tietää, kenties saat uuden ystävän, jonka kanssa voitte muullakin ajalla toimia yhdessä tavoitteeseen pääsemiseksi!

ILOA-VOIMAA-TUKEA

Terveisin Voimautustiimi

 

Tärkeitä linkkejä!

Totea/kartoita:

Painoindeksilaskuri -BMI laskuri – (Huom! Jos sinulla on alipainoa, kysy hoitavalta taholtasi lupaa ryhmään osallistumiseen.)

Metabolinen oireyhtymä (MBO), onko sinulla diagnosoimatta?

Arvioi riskisi sairastua tyypin 2 diabetekseen

Vinkkejä:

Pienipäätöspäivässä -lyhyet vinkit

Kaloritaulukko -elintarvikkeiden sisältämät kalorit

Kevyet reseptit ja ruokaohjeet

Sydän tietoa

Tietoa:

Painoindeksi -terveyskirjasto tietoa painosta

(Huom! sivun oikeassa reunassa hyviä lisälinkkejä vaaleansinisellä taustalla)

 

Tärkeitä tapahtumia!

Tähän tulee asiaan liittyviä muita ajankohtaisia tapahtumia valtakunnallisia, paikallisia…

 

Muutostarinoita!

Tähän tulee kokemuksia muuttujilta -kaikki tarvitsevat referenssejä…